Kačerov
KCvpodchodupodMichelskouul.jpg
podchod pod Michelskou ul.
KCschodynaperon.jpg
schody na nástupiště
KCschodykpredchodunadobratistem.jpg
schody k nadchodu nad obratištěm
KCpredchodnadobratistembus.jpg
nadchod nad obratištěm
KCpodchpodMichelskouul.jpg
podchod pod Michelskou ul.
KCobjektvestibulu(pres_Michelskou_ul).jpg
objekt stanice na povrchu
KCnastupiste.jpg
nástupiště
KClavka_od_podch_k_zadnivratniciDK.jpg
lávka z podchodu směr vrátnice metra
KCkol2.jpg
1 kolej
KCkol1.jpg
2 kolej
KCzastbus+vstupdopodch.jpg
zastávka BUS
KCvystupni038.jpg
vystupní eskalátor 038
KCvyjezdSvzDKpokol91-odkol2.jpg
výjezd soupravy z depa
KCvyjezdSvzDKpokol91-odkol1.jpg
výjezd soupravy z depa
KCvstupzpodchkzadnivratniciDK.jpg
vstup z podchodu směr vrátnice metra
KCvstupdovestibulu.jpg
vstup do vestibulu
KCvestibul(+stanPM).jpg
vestibul
KCvestibul-predprodejSoch.jpg
předprodej jízdenek
KCvestibul-plastika.jpg
plastika ve vestibulu
KCvest-stanPM.jpg
vestibul - stanoviště dozorčího
Nafotil: Jan Krblich, zima 2001
Kacerov.JPG
nástupiště
Kacerov_1.JPG
nástupiště
P1010038.JPG
1 kolej
P1.JPG
2 kolej - pohled směr depo
P1010006.JPG
2 kolej - pohled směr depo
P1010007.JPG
2 kolej - pohled směr depo
P1010008.JPG
2 kolej - pohled směr depo
Nafotil: Michal Kuty, 10.2003
P1010015.JPG
uzavřený vstup do stanice
P1010017.JPG
uzavřený vstup do stanice
Nafotil: Michal Kuty, Asistence: Tomáš Rejdal, 15.11.2003
PICT0005.JPG
vestibul, pohled zeshora
PICT0006.JPG
vestibul, pohled zeshora
Nafotil: Drak, 13.1.2004
lpohled.jpg
letecký pohled
Letecký pohled: Gefos a.s.
Informace o stanici
Původní název 
 
Zahájení provozu ve  stanici 
 9.5.1974
Umístění 
 mezi ulicemi Budějovická a Michelská (Praha 4)
Typ stanice 
 hloubená, založená v otevřené jámě zajištěné kotvenými pilotovými stěnami, do  r. 1980 dočasně koncová
Konstrukce stanice 
 jedno- až třípodlažní rámová, monolitická železobetonová
Délka stanice 
 385 m
Hloubka středu  nástupiště pod  terénem 
 7-12 m
Nástupiště 
 šířka 10,5m, výška 3,2 m, s dvěma řadami sloupů
Obklad stěn v  prostoru  nástupiště 
 bílé mramorové desky
Vestibuly 
 povrchový s pevným schodištěm a jedním eskalátorem na výšku 7 m
Další prostory stanice 
 služební a provozní místnosti v podlaží nad nástupištěm a v třípodlažní části, v  celkovém počtu 88
 čtyřkolejný tunel s výhybištěm za stanicí a výtažnými kolejemi do depa Kačerov  po mostě přes trať ČD
 podchod pod ulicí Michelskou
Obestavěný prostor 
 59 283 m3
Stavební náklady 
 130,4 miliónu Kč
Obrat cestujících 
 v r. 1986 v raní špičce celkem 18 800, z toho nástup 13 700, výstup 5 100
Projektoval 
 PÚDIS Praha
Architektonické  řešení 
 ing. Zdeněk Lešetický
Umělecká díla 
 pískovcový reliéf ve vestibulu: ak. soch. Ladislav Gajda
 skleněné vitráže ve vestibulu: ak. soch. Benjamin Hejlek
 fontána v atriu: ak. soch. Jiří Kryštůfek
 pamětní deska: Dobroslav Kotek
Hlavní 
 stavbyvedoucí
 
 František Lechnýř
Návazná doprava 
 autobusové nádraží MHD se spoji do Jižního Města, Kunratic, Libuše, Modřan a ve  směru do Michle a Vršovic
Zdroj: www.metroprojekt.cz
 
Zpět