Zličín | |||||
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
|
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
|
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
|
výstup |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
výstup |
|
vestibul |
vestibul |
obratiště |
obratiště |
obratová kolej |
|
obratová kolej |
pohled zvenku |
pohled zvenku |
pohled zvenku |
pohled zvenku |
|
Nafotil: Drak, 15.11.2003
|
|||||
prostory stanice |
prostory stanice |
název stanice za kolejištěm |
|||
Nafotil: Tomáš Rejdal, 1.3.2004
|
|||||
letecký pohled |
|||||
Letecký pohled: Gefos a.s.
|
|||||
Informace o stanici
|
|||||
Původní
název
|
-
|
||||
Zahájení provozu ve
stanici
|
11.11.1994 | ||||
Umístění
|
v těžišti centra Zličín východně od ulice Řevnické
mezi vlečkou do Siemens KS a ulicí Na Radosti
|
||||
Typ stanice
|
hloubená, koncová s obratovým
kolejištěm a s napojením na spojku do depa Zličín, založená v otevřené
jámě
|
||||
Konstrukce
stanice
|
monolitický železobeton v kombinaci s prefabrikáty
a prefa- monolitickýmzastropením nástupiště se vstupem denního světla
boční stěnou
|
||||
Délka stanice
|
228,5 m
|
||||
Hloubka
středu nástupiště pod terénem
|
7,2 m pod Řevnickou ulicí | ||||
Nástupiště
|
délka 100 m, šířka 10 m, výška 4,3m | ||||
Obklad
stěn v prostoru nástupiště
|
režné cihelné zdivo, sklo, kov | ||||
Vestibul
|
Povrchový pavilon s provozními a obchodními prostory
s vazbou na autobusové nádraží a záchytný parking a podchodem k
centru Mettropole
|
||||
Další
prostory stanice
|
vybavení autobusového terminálu, obchody
|
||||
technologické zázemí s distribuční transformovnou | |||||
Obestavěný
prostor
|
66 164 m3 | ||||
Stavební
náklady
|
|||||
Obrat
cestujících
|
|||||
Projektoval
|
Ing. arch. Jan Marek | ||||
Architektonické
řešení
|
Ing. arch. Jan Marek
|
||||
Umělecká
díla
|
|
||||
Hlavní stavbyvedoucí
|
Miroslav Koubík | ||||
Návazná
doprava
|
městské autobusy a linky PID řady 300. Kyvadlová doprava k hypermarketům | ||||
ČSAD | |||||
Zdroj: www.metroprojekt.cz
|
|||||
|
|||||