Invalidovna | |||||
prostory stanice |
nápis za kolejištěm |
prostup |
prostory stanice |
prostory stanice |
|
eskalátory (ruské) |
eskalátory |
vestibul |
vestibul |
vstup do stanice |
|
Nafotil: Michal Kuty, 11.9.2003
|
|||||
prostory stanice |
nápis za stanicí |
eskalátory |
eskalátory |
eskalátory |
|
střední loď |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
||
Nafotil: Tomáš Rejdal, 27.2.2004
|
|||||
letecký pohled |
|||||
Letecký pohled: Gefos a.s.
|
|||||
Tato stanice byla poškozena povodní, další fotky naleznete v povodňové fotogalerii | |||||
Informace o stanici
|
|||||
Původní
název
|
- | ||||
Navrhovaný
název
|
Hakenova
|
||||
Zahájení provozu ve
stanici
|
22.11.1990 | ||||
Umístění
|
v obytné zóně Invalidovna (Praha 8)
|
||||
Typ stanice
|
ražená pilířová unifikovaná
|
||||
Konstrukce
stanice
|
trojlodní se zkrácenou střední lodí, 7 páry prostupů
na nástupiště a ostěním montovaným ze železobetonových tybinků;
do střední lodi zasunut technologický tunel, celková délka 175 m
|
||||
Délka stanice
|
111 m
|
||||
Hloubka
středu nástupiště pod terénem
|
20 m | ||||
Nástupiště
|
šířka 18,6 m | ||||
Obklad
stěn v prostoru nástupiště
|
tabulové sklo Connex perleťové barvy | ||||
Vestibuly
|
nadzemní z prefabrikovaných železobetonových
prvků se sedlovým světlíkem; podzemní část monolitická, založená
v jámě zajištěné záporovými a kotvenými podzemními stěnami; s nástupištěm
spojen trojicí eskalátorů o délce 40 m
|
||||
Další
prostory stanice
|
v technologickém tunelu a pod vestibulem
|
||||
celkový počet místností 172 | |||||
Obestavěný
prostor
|
76 500 m3 | ||||
Stavební
náklady
|
309,6 miliónů Kč | ||||
Obrat
cestujících
|
- | ||||
Projektoval
|
DP-Metroprojekt Praha | ||||
Architektonické
řešení
|
ing. arch. Jiří Dušek
|
||||
Umělecká
díla
|
žádná
|
||||
Hlavní stavbyvedoucí
|
ing. Zdeněk Děd | ||||
Návazná
doprava
|
tramvaje na Sokolovské třídě | ||||
přímá obsluha areálu Manin a obytné zóny Invalidovna | |||||
Zdroj: www.metroprojekt.cz
|
|||||
|
|||||