Ládví
P5272067.JPG
1 kolej
P5272076.JPG
1 kolej
P5272062.JPG
2 kolej
P5271918.JPG
pohled na nástupiště od 1 koleje
P5272071.JPG
pohled na nástupiště od 1 koleje
P5272072.JPG
pohled na nástupiště od 2 koleje
P5271911.JPG
prostup ve stanici
P5271958.JPG
informační systém
P5271955.JPG
informační systém
P5272063.JPG
nápis za kolejištěm
P5272065.JPG
nápis za kolejištěm
P5271913.JPG
výstup ze stanice
P5272077.JPG
výstup ze stanice
P5272068.JPG
výtah ze stanice
P5272070.JPG
výtah zazadu
P5271895.JPG
vestibul
P5271896.JPG
vestibul
P5271898.JPG
vestibul
P5271900.JPG
vestibul
P5271907.JPG
souprava M1 u 2 koleje
P5271914.JPG
souprava u 2 koleje
P5272069.JPG
M1 u 2 koleje
P5272075.JPG
M1 u 2 koleje
P5271948.JPG
pohled do obratiště od 1 koleje
P5271920.JPG
pohled do obratiště od 2 koleje
P5271943.JPG
krátká obratová kolej
P5271930.JPG
obratová kojel (svojí délkou nebude stačit na odstavení soupravy)
P5271936.JPG
pohled z obratové koleje
P5271940.JPG
konec stanice, voda za obratovými kolejemi
P5271941.JPG
zarážedlo u 1 koleje
P5271944.JPG
souprava M1 ve stanici u 1 koleje
P5272073.JPG
tlakový uzávěr u obratiště
P5271910.JPG
tlakový uzávěr u obratového kříže
P5271959.JPG
obratové křižení před stanicí (zpočátku se přes tento kříž bude obracet)
P5272007.JPG
takto to vypadalo po příjezdu M1 do stanice (prach)
P5272055.JPG
M1 stojící na 2 koleji, před stanicí Ládví směr Kobylisy
P5272056.JPG
míjení souprav
P5272057.JPG
M1 stojící na 2 koleji, před stanicí Ládví směr Kobylisy
   
Nafotil: Tomáš Rejdal, 27.5.2004
P5171804.JPG
nekončená budova, (vestibul je pod budovou)
P5171805.JPG
přístup do stanice od tramvají
P5171806.JPG
objekt vedle stanice
P5171808.JPG
objekt vedle stanice
P5171809.JPG
větrací šachta
P5171812.JPG
větrací šachta
P5171813.JPG
budoucí chodník
P5171814.JPG
okolí stanice
P5171815.JPG
okolí stanice
P5171821.JPG
údajně díky této stavbě je nástupiště u 2 koleje zakřiveno
Nafotil: Tomáš Rejdal, 17.5.2004
P6252707.JPG
nástupiště
P6252711.JPG
souprava 81-71M ve stanici
P6262766.JPG
nástupiště

P6262764.JPG
souprava 81-71M ve stanici
P6262768.JPG
souprava 81-71M ve stanici
P6262769.JPG
souprava 81-71M ve stanici
P6252712.JPG
souprava 81-71M ve stanici
P6252708.JPG
označení konce zastavení pro vlak
P6262776.JPG
pohled na nápis ze soupravy
P6252714.JPG
vestibul
P6252716.JPG
vestibul
P6262775.JPG
vestibul
P6252726.JPG
podchod
P6252718.JPG
okolí stanice
P6262770.JPG
výtah
P6252720.JPG
zajímavé obložení stanice
P6252721.JPG
zajímavé obložení stanice
P6252719.JPG
prostor vyhrazený VIP návštěvníkům
P6252723.JPG
v průběhu oslav bylo vy stanici mnoho WC typu TOI-TOI
P6252722.JPG
nedokončený vstup do metra
P6252724.JPG
budova zezadu
P6262774.JPG
budova v noci
P6262778.JPG
pohled z kabiny - odjezd směr Kobylisy
P6262781.JPG
tunel směr Kobylisy
 
Nafotil: Tomáš Rejdal, 25-26.6.2004
lpohled.jpg
letecký pohled
Letecký pohled: Gefos a.s.
Další fotografie: výstavba úseku IV.C1
Informace o stanici
Původní název 
 -
Navrhovaný název 
 -
Zahájení provozu  ve  stanici 
 26.6.2004
Umístění 
 severně od Střelničné ulice před centrem Ládví v Praze 8-Kobylisích na sídlišti  Ďáblice
Typ stanice 
 hloubená, dočasně koncová, založená v otevřené jámě
Konstrukce stanice 
 železobetonový monolitický deskotěsný rám
Délka stanice 
 400 m
Hloubka středu  nástupiště pod  terénem 
 8,85 m
Nástupiště 
 délka 101 m, šířka 8,98 m - 9,85 m, výška 3,6-3,9 m
Obklad stěn v  prostoru  nástupiště 
 smaltovaný plech, keramika
Vestibul 
 nad nástupištěm, výška 3,0 m, keramický obklad, prosklené stěny
Další prostory  stanice 
 provozní a technologické
 prostory OSM
Obestavěný  prostor 
 73 500 m3
Stavební náklady 
 
Obrat cestujících 
 
Projektoval 
 
Architektonické  řešení 
 
Umělecká díla 
 
 
 
Hlavní  stavbyvedoucí 
 
Návazná doprava 
 BUS: Bohnice, Čimice, Střížkov, Prosek..., TRAM: Kobylisy, Sídl. Ďáblice, centrum
 
Zpět