Ládví |
1 kolej |
1 kolej |
2 kolej |
pohled na nástupiště od 1 koleje |
pohled na nástupiště od 1 koleje |
pohled na nástupiště od 2 koleje |
prostup ve stanici |
informační systém |
informační systém |
nápis za kolejištěm |
nápis za kolejištěm |
výstup ze stanice |
výstup ze stanice |
výtah ze stanice |
výtah zazadu |
vestibul |
vestibul |
vestibul |
vestibul |
souprava M1 u 2 koleje |
souprava u 2 koleje |
M1 u 2 koleje |
M1 u 2 koleje |
pohled do obratiště od 1 koleje |
pohled do obratiště od 2 koleje |
krátká obratová kolej |
obratová kojel (svojí délkou nebude stačit na odstavení soupravy) |
pohled z obratové koleje |
konec stanice, voda za obratovými kolejemi |
zarážedlo u 1 koleje |
souprava M1 ve stanici u 1 koleje |
tlakový uzávěr u obratiště |
tlakový uzávěr u obratového kříže |
obratové křižení před stanicí (zpočátku se přes tento kříž bude obracet)
|
takto to vypadalo po příjezdu M1 do stanice (prach) |
M1 stojící na 2 koleji, před stanicí Ládví směr Kobylisy |
míjení souprav |
M1 stojící na 2 koleji, před stanicí Ládví směr Kobylisy |
|
|
Nafotil: Tomáš Rejdal, 27.5.2004
|
nekončená budova, (vestibul je pod budovou) |
přístup do stanice od tramvají |
objekt vedle stanice |
objekt vedle stanice |
větrací šachta |
větrací šachta |
budoucí chodník |
okolí stanice |
okolí stanice |
údajně díky této stavbě je nástupiště u 2 koleje zakřiveno |
Nafotil: Tomáš Rejdal, 17.5.2004
|
nástupiště |
souprava 81-71M ve stanici |
nástupiště
|
souprava 81-71M ve stanici |
souprava 81-71M ve stanici |
souprava 81-71M ve stanici |
souprava 81-71M ve stanici |
označení konce zastavení pro vlak |
pohled na nápis ze soupravy |
vestibul |
vestibul |
vestibul |
podchod |
okolí stanice |
výtah |
zajímavé obložení stanice |
zajímavé obložení stanice |
prostor vyhrazený VIP návštěvníkům |
v průběhu oslav bylo vy stanici mnoho WC typu TOI-TOI |
nedokončený vstup do metra |
budova zezadu |
budova v noci |
pohled z kabiny - odjezd směr Kobylisy |
tunel směr Kobylisy |
|
Nafotil: Tomáš Rejdal, 25-26.6.2004
|
letecký pohled |
|
|
|
|
Letecký pohled: Gefos a.s.
|
|
Další fotografie: výstavba
úseku IV.C1 |
|
|
|
|
|
|
Informace o stanici
|
Původní
název
|
- |
Navrhovaný název
|
-
|
|
Zahájení provozu ve
stanici
|
26.6.2004 |
|
Umístění
|
severně od Střelničné ulice před centrem Ládví
v Praze 8-Kobylisích na sídlišti Ďáblice
|
|
Typ stanice
|
hloubená, dočasně koncová, založená
v otevřené jámě
|
|
Konstrukce
stanice
|
železobetonový monolitický deskotěsný rám
|
|
Délka stanice
|
400 m
|
|
Hloubka
středu nástupiště pod terénem
|
8,85 m |
|
Nástupiště
|
délka 101 m, šířka 8,98
m - 9,85 m, výška 3,6-3,9 m |
|
Obklad
stěn v prostoru nástupiště
|
smaltovaný
plech, keramika |
|
Vestibul
|
nad nástupištěm, výška 3,0
m, keramický obklad, prosklené stěny |
|
Další
prostory stanice
|
provozní a technologické |
prostory OSM
|
|
Obestavěný
prostor
|
73 500
m3 |
|
Stavební
náklady
|
|
|
Obrat
cestujících
|
|
|
Projektoval
|
|
|
Architektonické
řešení
|
|
|
Umělecká
díla
|
|
|
|
|
Hlavní stavbyvedoucí
|
|
|
Návazná
doprava
|
BUS: Bohnice, Čimice, Střížkov,
Prosek..., TRAM: Kobylisy, Sídl. Ďáblice, centrum |
|
|
|
|
|
|