Zličín
PICT0055.JPG
prostory stanice
PICT0056.JPG
prostory stanice
PICT0057.JPG
prostory stanice
PICT0001.JPG
prostory stanice
PICT0002.JPG
prostory stanice
PICT0003.JPG
prostory stanice
PICT0004.JPG
prostory stanice
PICT0005.JPG
prostory stanice
PICT0008.JPG
prostory stanice
PICT0009.JPG
prostory stanice
PICT0010.JPG
prostory stanice
PICT0011.JPG
prostory stanice
PICT0014.JPG
prostory stanice
PICT0015.JPG
prostory stanice
PICT0016.JPG
prostory stanice
PICT0017.JPG
výstup
PICT0018.JPG
prostory stanice
PICT0019.JPG
prostory stanice
PICT0020.JPG
prostory stanice
PICT0022.JPG
výstup
PICT0097.JPG
vestibul
PICT0098.JPG
vestibul
PICT0023.JPG
obratiště
PICT0024.JPG
obratiště
PICT0026.JPG
obratová kolej
PICT0028.JPG
obratová kolej
PICT0027.JPG
pohled zvenku
PICT0029.JPG
pohled zvenku
PICT0033.JPG
pohled zvenku
PICT0034.JPG
pohled zvenku
Nafotil: Drak, 15.11.2003
P3010665.JPG
prostory stanice
P3010664.JPG
prostory stanice
P3010667.JPG
název stanice za kolejištěm
Nafotil: Tomáš Rejdal, 1.3.2004
lpohled.jpg
letecký pohled
Letecký pohled: Gefos a.s.
Informace o stanici
Původní název 
 -
Zahájení provozu  ve  stanici 
 11.11.1994
Umístění 
 v těžišti centra Zličín východně od ulice Řevnické mezi vlečkou do Siemens KS  a  ulicí Na Radosti
Typ stanice 
 hloubená, koncová s obratovým kolejištěm a s napojením na spojku do depa Zličín,  založená v otevřené jámě
Konstrukce stanice 
 monolitický železobeton v kombinaci s prefabrikáty a prefa- monolitickýmzastropením nástupiště se vstupem denního světla boční  stěnou
Délka stanice 
 228,5 m
Hloubka středu  nástupiště pod  terénem 
 7,2 m pod Řevnickou ulicí
Nástupiště 
 délka 100 m, šířka 10 m, výška 4,3m
Obklad stěn v  prostoru  nástupiště 
 režné cihelné zdivo, sklo, kov
Vestibul 
 Povrchový pavilon s provozními a obchodními prostory s vazbou na autobusové  nádraží a záchytný parking a podchodem k centru Mettropole
Další prostory  stanice 
 vybavení autobusového terminálu, obchody
 technologické zázemí s distribuční transformovnou
Obestavěný  prostor 
 66 164 m3
Stavební náklady 
 
Obrat cestujících 
 
Projektoval 
 Ing. arch. Jan Marek
Architektonické  řešení 
 Ing. arch. Jan Marek
Umělecká díla 
Hlavní  stavbyvedoucí 
 Miroslav Koubík
Návazná doprava 
 městské autobusy a linky PID řady 300. Kyvadlová doprava k hypermarketům
 ČSAD
Zdroj: www.metroprojekt.cz
 
Zpět