Vysočanská | |||||
střední loď |
střední loď |
1 kolej |
2 kolej |
stanoviště dozorčího |
|
obklad za kolejištěm |
prostup mezi kolejemi |
přijíždějící souprava |
televizor a hodiny |
vůz 2105 ve stanici |
|
eskalátorový tunel - vstup, výstup směr nám. OSN |
výstup směr TRAM Centrum |
chodba směr TRAM |
chodba směr TRAM |
výstup směr TRAM |
|
chodba směr TRAM |
|||||
Nafotil: Tomáš Rejdal, 16.11.2004
|
|||||
letecký pohled |
|||||
Letecký pohled: Gefos a.s.
|
|||||
Tato stanice byla poškozena povodní, další fotky naleznete v povodňové fotogalerii | |||||
Informace o stanici
|
|||||
Původní
název
|
-
|
||||
Navrhovaný
název
|
Lidových milicí
|
||||
Zahájení provozu ve
stanici
|
8.11.1998 | ||||
Umístění
|
jižně od Sokolovské ulice a západně od náměstí
OSN ve Vysočanech v Praze 9
|
||||
Typ stanice
|
ražená stanice pražského typu
se dvěma eskalátorovými výstupy a dvěma vestibuly
|
||||
Konstrukce
stanice
|
ražená trojlodní pilířová se zkrácenou střední
lodí a osovou vzdáleností kolejí 21 m železobetonová s ocelovými
pilíři a průvlaky
|
||||
Délka stanice
|
193 m
|
||||
Hloubka
středu nástupiště pod terénem
|
30,13m | ||||
Nástupiště
|
délka 100,46m, šířka 18,05 m, výška 4,2 m, 9 párů průchodů | ||||
Obklad
stěn v prostoru nástupiště
|
klenba Ecrona bílá, stěny smaltovaný plech světle a tmavě modrý | ||||
Vestibuly
|
západní povrchový dvoupodlažní monolitický železobeton bezprůvlakový se sloupy a "zelenou" střechou a s pasáží | ||||
východní podzemní dvoupodlažní monolitický železobetonový
rám v jámě kotvené pilotovými stěnami s podchodem pod Freyovou ulicí
|
|||||
Další
prostory stanice
|
ditribuční trafo a základní technologické prostory,
v obou vestibulech veřejné WC a obchodní vybavení
|
||||
Obestavěný
prostor
|
79 396 m3 | ||||
Stavební
náklady
|
|||||
Obrat
cestujících
|
30 934 | ||||
Projektoval
|
|||||
Architektonické
řešení
|
|
||||
Umělecká
díla
|
žádná
|
||||
Hlavní stavbyvedoucí
|
|||||
Návazná
doprava
|
autobusy PID | ||||
stanice ČD - Nádraží Vysočany | |||||
Zdroj: www.metroprojekt.cz
|
|||||
|
|||||