Luka | |||||
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
|
prostory stanice |
prostory stanice |
název stanice za kolejištěm |
odjezd soupravy |
odjezd |
|
stanice se soupravou |
stanice se soupravou |
tlakový uzávěr |
lavičky |
výtah |
|
stanoviště dozorčího |
vstup do stanice |
vstup do stanice |
informace ve vestibulu |
vstup do vestibulu |
|
východ směr sídliště |
východ k autobusům |
||||
Nafotil: Tomáš Rejdal, 1.3.2004
|
|||||
prostory stanice |
|||||
Nafotil: Cross, 1.6.2003
|
|||||
P8013757.JPG |
P8013758.JPG |
P8013759.JPG |
P8013760.JPG |
P8013761.JPG |
|
P8013762.JPG |
P8013763.JPG |
P8013764.JPG |
P8013765.JPG |
P8013767.JPG |
|
P8013768.JPG |
P8013770.JPG |
P8013773.JPG |
P8013775.JPG |
P8013778.JPG |
|
P8013779.JPG |
P8013785.JPG |
P8013789.JPG |
P8013791.JPG |
||
Nafotil: Kid, 15.8.2004
|
|||||
letecký pohled |
|||||
Letecký pohled: Gefos a.s.
|
|||||
Informace o stanici
|
|||||
Původní
název
|
-
|
||||
Zahájení provozu ve
stanici
|
11.11.1994 | ||||
Umístění
|
západní část souboru Lužiny v sousedství centra
Luka podél Mukařovského ulice
|
||||
Typ stanice
|
částečně povrchová a hloubená
stanice
|
||||
Konstrukce
stanice
|
Jednolodní nástupištní prostor zastřešený ocelovými
rámy, spodní stavba a technologická část monolitický železobeton
|
||||
Délka stanice
|
368 m
|
||||
Hloubka
středu nástupiště pod terénem
|
0,55 m | ||||
Nástupiště
|
délka 197,6 m, šířka 11,26 m, výška 4,5 m | ||||
Obklad
stěn v prostoru nástupiště
|
velkoplošné prosklení, střešní světlíky, kov a keramika | ||||
Vestibul
|
nadzemní s propojením na lávku do centra spojitě
zastřešený s nástupištěm a se schodišti k zastávkám busů
|
||||
Další
prostory stanice
|
obchodní vybavení v úrovni vestibulu, veřejné
WC, distribuční transformovna, technologická zařízení
|
||||
Obestavěný
prostor
|
68 240 m3 | ||||
Stavební
náklady
|
|||||
Obrat
cestujících
|
22 832 | ||||
Projektoval
|
Ing. Jaroslav Kácovský | ||||
Architektonické
řešení
|
Ing. arch. Zuzana Lacinová
|
||||
Umělecká
díla
|
|
||||
Hlavní stavbyvedoucí
|
Jiří Macháček | ||||
Návazná
doprava
|
Městské autobusy a linky PID řady 300. | ||||
Zdroj: www.metroprojekt.cz
|
|||||
|
|||||