Jinonice | |||||
střední loď |
pilíře |
1 kolej |
2 kolej |
2 kolej |
|
souprava ve stanici |
příjezd soupravy |
odjezd soupravy |
stanoviště dozorčího |
prostup |
|
detail obložení |
detail |
lavičky |
eskalátorový tunel |
vestibul |
|
vestibul |
WC ve vestibulu |
budova stanice |
|||
Nafotil: Tomáš Rejdal, 25.4.2004
|
|||||
letecký pohled |
|||||
Letecký pohled: Gefos a.s.
|
|||||
Informace o stanici
|
|||||
Původní název
|
Švermova | ||||
Navrhovaný
název
|
-
|
||||
Zahájení provozu ve
stanici
|
26.10.1988 | ||||
Umístění
|
u Radlické ulice (Praha 5)
|
||||
Typ stanice
|
ražená pilířová unifikovaná
|
||||
Konstrukce
stanice
|
trojlodní se zkráceným středním tunelem na 35
m, sedmi páry prostupů na nástupiště a ostěním montovaným ze železobetonových
tybinků
|
||||
Délka stanice
|
198 m
|
||||
Hloubka
středu nástupiště pod terénem
|
23 m | ||||
Nástupiště
|
šířka 18,06 m | ||||
Obklad
stěn v prostoru nástupiště
|
skleněné lisované tvarovky | ||||
Vestibul
|
povrchový, spojený s nástupištěm tunelem se třemi
eskalátory na výšku 21,1 m, monolitický železobetonový
|
||||
Další
prostory stanice
|
provozní zařízení instalovaná v technologickém
tunelu za stanicí dlouhém 128 m, strojovna eskalátorů pod vestibulem
|
||||
celkový počet místností 101 | |||||
Obestavěný
prostor
|
53 649 m3 | ||||
Stavební
náklady
|
306,7 miliónů Kč | ||||
Obrat
cestujících
|
v ranní špičce celkem 7 300, z toho nástup 2 000, výstup 5 300 | ||||
Projektoval
|
DP-Metroprojekt Praha | ||||
Architektonické
řešení
|
ing. arch. Miroslava Derynková
|
||||
Umělecká
díla
|
reliéf ve vestibulu: ak. soch. Karel Houska
|
||||
Hlavní stavbyvedoucí
|
Jiří Šimek | ||||
Návazná
doprava
|
autobusy MHD | ||||
přímá obsluha závodu Motorlet a obytné zóny Jinonic | |||||
Zdroj: www.metroprojekt.cz
|
|||||
|
|||||