Invalidovna
P1010001.JPG
prostory stanice
P1010002.JPG
nápis za kolejištěm
P1010003.JPG
prostup
P1010004.JPG
prostory stanice
P1010005.JPG
prostory stanice
P1010006.JPG
eskalátory (ruské)
P1010007.JPG
eskalátory
P1010008.JPG
vestibul
P1010009.JPG
vestibul
P1010010.JPG
vstup do stanice
Nafotil: Michal Kuty, 11.9.2003
P2270441.JPG
prostory stanice
P2270444.JPG
nápis za stanicí
P2270445.JPG
eskalátory
P2270447.JPG
eskalátory
P2270448.JPG
eskalátory
P2270450.JPG
střední loď
P2270451.JPG
prostory stanice
P2270453.JPG
prostory stanice
P2270454.JPG
prostory stanice
Nafotil: Tomáš Rejdal, 27.2.2004
lpohled.jpg
letecký pohled
Letecký pohled: Gefos a.s.
Tato stanice byla poškozena povodní, další fotky naleznete v povodňové fotogalerii
Informace o stanici
Původní název 
 -
Navrhovaný název 
 Hakenova
Zahájení provozu  ve  stanici 
 22.11.1990
Umístění 
 v obytné zóně Invalidovna (Praha 8)
Typ stanice 
 ražená pilířová unifikovaná
Konstrukce stanice 
 trojlodní se zkrácenou střední lodí, 7 páry prostupů na nástupiště a ostěním  montovaným ze železobetonových tybinků; do střední lodi zasunut technologický  tunel, celková délka 175 m
Délka stanice 
 111 m
Hloubka středu  nástupiště pod  terénem 
 20 m
Nástupiště 
 šířka 18,6 m
Obklad stěn v  prostoru  nástupiště 
 tabulové sklo Connex perleťové barvy
Vestibuly 
 nadzemní z prefabrikovaných železobetonových prvků se sedlovým světlíkem;  podzemní část monolitická, založená v jámě zajištěné záporovými a kotvenými  podzemními stěnami; s nástupištěm spojen trojicí eskalátorů o délce 40 m
Další prostory  stanice 
 v technologickém tunelu a pod vestibulem
 celkový počet místností 172
Obestavěný  prostor 
 76 500 m3
Stavební náklady 
 309,6 miliónů Kč
Obrat cestujících 
 -
Projektoval 
 DP-Metroprojekt Praha
Architektonické  řešení 
 ing. arch. Jiří Dušek
Umělecká díla 
 žádná
Hlavní  stavbyvedoucí 
 ing. Zdeněk Děd
Návazná doprava 
 tramvaje na Sokolovské třídě
 přímá obsluha areálu Manin a obytné zóny Invalidovna
Zdroj: www.metroprojekt.cz
 
Zpět