Hloubětín | |||||
střední loď |
střední loď |
střední loď |
1 kolej |
2 kolej |
|
2 kolej |
odjíždějící souprava |
dveře u 1 koleje |
informační prvek |
obklad stanice |
|
pilíře |
prostup mezi kolejemi |
chodba k výtahu |
chodba k výtahu |
tlakový uzávěr výtahu |
|
výtah |
eskalátor - výstup, vstup |
||||
Nafotil: Tomáš Rejdal, 16.11.2004
|
|||||
letecký pohled |
|||||
Letecký pohled: Gefos a.s.
|
|||||
Informace o stanici
|
|||||
Původní
název
|
-
|
||||
Navrhovaný
název
|
-
|
||||
Zahájení provozu ve
stanici
|
17.10.1999 | ||||
Umístění
|
šikmo severně od Poděbradské ulice v centru sídliště
Hloubětín v Praze 9
|
||||
Typ stanice
|
ražená stancie s jedním eskalátorovým
výstupem do jediného vestibulu
|
||||
Konstrukce
stanice
|
trojlodní pilířová stanice pražského typu se
železobetonovým ostěním, ocelovými sloupy a průvlaky s zkrácenou
střední lodí se 7 páry průchodů a vzdáleností kolejí 21 m
|
||||
Délka stanice
|
202,07 m
|
||||
Hloubka
středu nástupiště pod terénem
|
24 m | ||||
Nástupiště
|
délka 100,125 m, šířka 18,05; střední loď 45,125 m; výška do vrchlíku klenby 4,2 m | ||||
Obklad
stěn v prostoru nástupiště
|
klenba bílá Ecrona, stěny smaltovanými plechy bílými s pásem v barevném spektru | ||||
Vestibuly
|
polozapuštěný v železobetonové monolitické konstrukci
s pasáží a podchodem pod Poděbradskou ulicí s veřejnými WC a obchody
|
||||
Další
prostory stanice
|
v technologickém tunelu měnírna a sistribuční
transformovna a standardní prostory
|
||||
ve vestibulu veřejné WC a obchody | |||||
Obestavěný
prostor
|
64 465 m3 | ||||
Stavební
náklady
|
|||||
Obrat
cestujících
|
15 400 | ||||
Projektoval
|
|||||
Architektonické
řešení
|
|
||||
Umělecká
díla
|
|
||||
Hlavní stavbyvedoucí
|
|||||
Návazná
doprava
|
autobusy MHD a tramvaje | ||||
Zdroj: www.metroprojekt.cz
|
|||||
|
|||||